TOP 10: Nejvíce sdílená videa z YouTube.com (březen 2011)

Co najdete v březnových nejvíce oblíbených videích? Klasiku a několik novinek. První místo (35 milionů shlédnutí) má The Force od Volkswagenu. Zabodovala Adidas s novou kampaní a do TOP 10 se dostalo i Skittle, tradičně působící virální rozruch. A nechybí ani Evian s Rolling Babies.

A nezapomeňte mrknout na desítku z února – TOP 10: Nejvíce sdílená videa z YouTube.com (únor 2011)

Commercial: The Force (Volkswagen) (#1 v únoru)

adidas is all in: 120 Edition (Adidas)


Touch: Cat (Skittles)

Way Back Home (Danny MacAskill) (#6 v únoru)

St. Patrick’s Day 2011 Flash Mob, Central Station, Sydney, Australia

Ken Block’s Gymkhana Three, Part 2 – Ultimate Playground, L’Autodrome (DC Shoes) (#3 v únoru)

Mile High Madness with Richard Simmons (Air New Zealand)

Ken Block’s Gymkhana Two, The Infomercial (DC Shoes) (#10 v únoru)

Roller Babies (Evian) (#4 v únoru)

A Hunter Shoots a Bear (Tipp-Ex)

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s