Infografika: Proč zákazníci opouštějí nákupní košíky

Řeč v této infografice bude samozřejmě o e-zákaznících, e-košících a e-shopech. Proč opouštějí ty klasické by bylo téma pro jinou dobu a jiné místo. Milo.com sice nemá infografiku hvězdné grafické úrovně, ale o to tady nejde – najdete v ní užitečné údaje.

Zdroj: No Cart Left Behind: Why Shoppers Aren’t Following Through on Online Purchases

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s