Infografika: Co zákazníci chtějí od e-shopu

Infografika od Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je česká a  nápaditostí má co dohánět, ale obsahuje řadu užitečných informací. Vychází z čerstvé studie, která řeší nejčastější požadavky spotřebitelů při výběru e-shopu.

„Z výsledků studie vyplývá, že při nákupu v e-obchodě nejvíce zákazníci ocení kompletní informace o produktu včetně galerie obrázků. Dobře popsané informace u jednotlivých výrobků pokládá za důležité 91 % zákazníků, kvalitní fotografie jsou klíčové pro 87 % nakupujících,“ uvádí APEK.

  • Důraz na pravdivé informace o dostupnosti totiž klade 90 % respondentů.
  • Nabídku dopravy zdarma vnímá jako významný faktor 86 % dotazovaných zákazníků

Nakupující vnímají obchod jako celek včetně jeho vzhledu a všech nabízených služeb. Stále více si například všímají odpovídajících informací o dostupnosti zboží a následného dodržení termínů pro doručení, důležitým aspektem je mimo jiné doporučení konkrétního obchodu od známých. Pozitivní zkušenosti jiných zákazníků lákají stále nové a nové nakupující,” řekl Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s