Infografika: Evoluce digitální inzerce

Jak se vyvíjela digitální inzerce od roku 1987 až do dnešního dne je téma infografiky od společnosti PointRoll. Můžete se v ní například dozvědět, že první „rich media“ bannerový inzerát se objevil v roce 1996, ale paradoxně se toho o inzerci moc nedozvíte – spíše jde o zajímavý přehled milníků v historii, které mají k digitální inzerci vztah.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

w

Připojování k %s