Šest typů digitálního zákazníka a jejich cesty k nakupování

GroupMNext a Compete ve studií nastiňují cestu ke koupi v digitálním světě. A představují typologii digitálního zákazníka. Něco co by se mohlo hodit, pokud budete uvažovat o persónách a dalších věcech okolo e-shop.

Šest typů digitálního zákazníka, to je něco co si můžete odnést ze studie týkající se nakupování. Samozřejmě se týká hlavně USA, takže například zmiňuje, že Amazon je výrazně vlivný, ale také upozorňuje že firemní web hraje roli v 69 % případů. A v 48 % je koupě výrazně ovlivněna digitálními médii a technologiemi.

Zakladní digitální zákazník není ve skutečnosti nijak hodně digitální, vyhovuje jim internetové nakupování a vyhledávání informací, ale nejsou mobilní ani sociální. A na druhém místě v nakupování mají offline nakupování.

Maloobchodní průzkumníci dávají přednost maloobchodům před značkovými obchody. Používají mobilní technologie, ale dvakrát více doma, než mimo domov. Vyhovuje jim online nakupování, ale pokud si mají vybrat mezi online a offline, tak si nevyberou.

Značkoví průzkumníci jsou spirituálními partnery průzkumníků maloobchodník, ale místo oblíbeného maloobchodu mají oblíbené značkové obchody. A pokud se jich zeptáte, v 72 % uvádí, že jejich nákup začíná myšlenkami na značku.

Digitálně poháněný segment používá všechny digitální pomůcky, které může použít. Jsou sociální a mobilní více než kterýkoliv jiný segment. Upřednosňují pohodlí a dělají všechno pro to, aby nemuseli jít do obchodu. Jakkoliv jich již nyní existuje dostatek, v příštích pěti letech půjde o dominantní segment.

Vědomí nakupující vědí že budou nakupovat, ale rozhodují se o tom, jakou značku koupit. Jejich koupě není urgentní a mohou si dávat na čas, tak aby získali co nejlepší koupi.

Externí nakupující jsou nemobilní, chtějí slyšet odpovědi na „měl bych si to koupit“, „co koupím“ i „jakou značku mám koupit?“. Koupě pro ně také není urgentní a většinu svých zkoumání co koupit dělají na počítačích či noteboocích.

V níže uvedeném článku najdete ještě další zajímavé informace týkající se online nakupování.

Zdroj: The 6 Types of Digital Consumers and Their Paths to Purchase a Marketers Can Map the Consumer’s Journey To Purchase

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s