Infografika: Potřebují hashtagy etiketu? Možná ano

Zvláštní myšlenka, že používání hashtagů potřebujete etiketu. Ale na druhou stranu, pokud se podíváte na Instagram a tamní podivné nápady v podobě několika desítek hashtagů u jedné fotky …

Hashtag, štítek, je cesta jak doplňovat obsah na sociálních sítích o klíčová slova, štítky, nálepky. Věky najdete hashtagy na Twitteru, od počátků i na Google+, a nově po mnoha a mnoha letech odolávání i na Facebooku. Vznik hashtagů je možné teoreticky datovat rokem 2007 – v srpnu se tehdy Chris Messina zeptal svých sledujících na Twitteru, jak jim bude vyhovovat používání znaku # pro seskupování komunikace.

A čím že je vhodné se u štítkování řídit? Jednoduše a hlavně a zejména, nepřehánějte to – není dobré dělat příliš dlouho štítky, použít každé slovo jako štítek. Samozřejmě platí, že použít štítek má smysl jenom, pokud to dává smysl a váš příspěvek odpovídá štítku.

Zdroj: The Complete Guide To Hashtag Etiquette [INFOGRAPHIC] a Gremlin.com

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s