Infografika: Dopad sociálních médií na péči o zákazníky

Málokoho už dnes překvapí, že lidé na sociálních sítích chtějí aby se jim firmy věnovaly. A hlavně, aby to dělaly přímo na sociálních sítích. Část stávající péče o zákazníky je tedy nutno přesunout na sociální sítě, tam kde zákazníci jsou

Zdroj: The Impact of Social Media on Customer Service [INFOGRAPHIC]

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s