Infografika: Firmy musí na sociálních sítích odpovídat zákazníkům. A hlavně rychle

Nikoho asi nepřekvapí, že 80 % značek si myslí, že na sociálních médiích nabízejí skvělé služby. 92 % zákazníků s tím ale nesouhlasí a nejvíc jim samozřejmě vadí to, že firmy na sociálních médiích odpovídají pomalu. V řadě případů vůbec nebo když už odpoví, tak je odpověď poněkud, ehm, mimo mísu.

Zdroj: Infographic: Building Stronger Consumer Relationships on Social

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s