Infografika: Deset prohřešků e-mailingu aneb čemu (a proč) se vyhnout v e-mailovém marketingu

Mailkit, jak sami říkají “ specialista na poskytování služeb v oblasti profesionálního e-mailingu“, možná není tak populární jako zahraniční Mailchimp, ale může mít některé výhody. Třeba to, že je český. Nebo taky to, že je na trhu už opravdu dlouho. V čerstvé infografice navíc radí, čemu se vyvarovat při tvorbě mailových kampaní.

Pokud chcete raději v textové podobě, tak hledejte v tiskové zprávě Deset prohřešků e-mailingu aneb čemu (a proč) se vyhnout v e-mailovém marketingu [infografika]  

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s