Infografika: Jak zacházet se stížnostmi (či pochvalami) zákazníků na sociálních sítích

Právě zákaznická podpora a komunikace se zákazníky jsou zásadní věci pro působení firem na sociálních sítích. Infografika od Ohio University se věnuje tomu co dělat, co nedělat. A pro milovníky čísel se také najde potřebné.

Jan 4_types of social

Zdroj: How Should You Handle Customer Complaints (or Praises) on Social?

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s