Víte co je to „attention span“? A víte, že je to s ním čím dál tím horší? (Infografika)

„Attention span“ je termín pro časový úsek, který máte (coby marketér) k dispozici, abyste zaujali potenciálního zákazníka. V roce 2000 šlo prý o 12 sekund, v roce 2015 ale už jenom o 8:25 sekundy. Déle prostě (průměrný) zákazník pozornost neudrží. Viz It’s official – we have shorter attention spans than goldfish! [INFOGRAPHIC]

Human-Attention-Span-full

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s